Menu Sluiten

Assessments ter optimalisering van het sales team, accountmanagers Zakelijke Markt (MKB), representatives voor elektrische auto’s, servicemanager, verkoopleider, werkplaatsreceptionist, showroomverkoper

In opdracht van het hoofdkantoor: assessments ter optimalisering van het sales team; accountmanagers Zakelijke Markt (MKB); representatives voor elektrische auto’s

In opdracht van de dealers: diverse functies, zoals servicemanager, verkoopleider, werkplaatsreceptionist, showroomverkoper.

Deze organisatie in de automotive industry is een dochteronderneming van een wereldwijd concern met het hoofdkantoor in Parijs. De primaire taak in Nederland is het importeren, distribueren en verkopen van (bedrijfs)auto’s in de zakelijke en particuliere markt.
Daarnaast begeleidt men de dealerorganisatie en onderhoudt het contact met het moederbedrijf in Frankrijk. De organisatie hanteert een strategie van winstgroei, die gebaseerd is op het perfectioneren van de core business, hoge kwaliteit van de producten, de toewijding van de medewerkers en goede afspraken met haar partners.

Een van de kernwaarden is om de meest competitieve speler te worden in de wereldwijde automarkt.

Daartoe heeft Holtrop kortgeleden het discipline Sales mogen ‘doorlichten’ waardoor voor de organisatie een duidelijk beeld is ontstaan van het profiel van iedere afzonderlijke verkoper/accountmanager met de daarin aangegeven sterke en minder sterke kanten en de verbeterpunten resp. ontwikkeldoelen.

Hiermee kunnen coachings- en trainingsaspecten zowel individueel als voor de groep zichtbaar worden gemaakt